PAGES

Wednesday, March 16

Tanah Tinggi Genting & Birthday


Assalamualaikum... 

Alhamdulillah, hari ni dah masuk hari yang ketiga.. Ini bermakna umur aku dah 26 tahun 3 hari :) 
tanggal 13 Mac sangat bermakna pada tahun ni, kerana dapat bersama cik Glukos Candy meraikan harijadi yang ke 26. bersyukur sangat pada kali ini  Mak celebrate birthday jauh di utara.. siap pergi ke langkawi makan angin dengan suami tercinta. birthday mak 11 Mac, aku 13 Mac. Alhamdulilah Glukos candy tidak lupa birthday aku pada 13 Mac.

Terima kasih Glukos candy kerana telah menghabiskan 2 hari bersama aku, makan angin, berkongsi cerita...


HAPPY BELATED BIRTHDAY TO YOU MAK.. !!

WAITING FOR MY TURN ... 

 COOOOOLLL....

MEMBAWA DIRI....... 


 





Terima kasih kepada rakan-rakan yang telah mengucapkan selamat pada hari lahir aku.. semoga pertambahan umur ini menjadikan aku lebih matang dalam menghadapi cubaan dan dugaan hidup ini.. 



















No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...