PAGES

Friday, April 9

Birthday Yang Dah Sebulan Berlalu....



Surprised...



13 Mac ! Ada apa dengan tarikh tu? Birthday aku la tu... Every year memang tak pernah aku sambut pn. Entah macamana, hari tu boleh pulak kawan-kawan buat surprise kat aku. Benda ni memang aku x sangka langsung. Hari tu macam biasa la, aku menyibukkan diri dengan menyiapkan landskap. Nak dijadikan cerita, sedang aku khusyuk tu datang si Aqmal minta tolong alihkan kayu. Ok bleh, tanpa ada rasa sangsi.. Hehe... Jalan punya jalan tiba-tiba rasa kepala kena ketuk.. Fuuuhhhh sekali telur ayam daaa.. Memang kena tepat ar kali ni... Tak cukup dengan tu, kena siram pulak dengan bancuhan air tepung dan telur.. Perrghhhh tak ingat pulak bau dia...  Tapi redha je la. Apa pun thanks kepada korang yang buat suprise ni especially pada cik ainun yang jadi mastermind.. U memang best..





orang tengah yang bertanggungjawab

Cuba untuk melarikan diri..


Hahaha padan muka aku dan kau sekali kena... wakenabeb..


tolong-tolong!!!!!

suka la tu dah kena kan aku...


u guys are rock.... !! love u all..


nyum..nyumm... kek yang sedap lagi menyelerakan.. 



p/s :  friend in need is a friend indeed... thanks guys...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...