PAGES

Saturday, April 10

5 EMPAT PULUH 5 pagi



5.45 pagi

Masa Aku Tgh Tulis Entry Ni, Aku Tau Kawan-Kawan Lain Mesti Tengah Berdengkur Punya.. Mana Tak Nya, Tinggal Lagi 3jam 14 Minit Je Lg Bermulanya Perang Setelah 1semester Kt Bertungkus Lumus. Aku? Duk Depan Laptop, Online, Pastu Semak Soalan-Soalan Lepas..  Weiii Come On La.. Dulu Orang Lain Study, Aku Tido, Orang Lain Tido Aku Pun Ikut Tido Juga.. Asal Duduk Depan Buku Je Mata Jadi Ngantuk.. Memang X Boleh Nak Elak Ni.. Tapi Nak Tak Nak, Kena Study Gak Kan.. Tapi, Dah Tak Ada Masa Kalau Aku Nak Baca Buku Teks Tu. Nak Menghafal Jauh Sekali La.. Sekarang Ni Just Sit Back And Relax.. Tenangkan Fikiran, Sediakan Peralatan Untuk Exam, Dan Jangan Lupa Call Parents Tuu... InsyaAllah dapat Berkat sikit.. Barulah Tenang masa Menjawab Nanti.. 

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasihani...



“Maha Suci Tuhan Yang Tidak Pernah Tidur Dan Tidak Lupa. Wahai Tuhan Ingatkanlah Aku Apa Yang Aku Lupa”

Amin...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...