PAGES

Thursday, April 29

Konsert Double Trouble Search & Wings


ni pula konsert legend rock malaya. selepas 17 tahun, akhirnya dua band ni dipertemukan melalui konsert double Trouble. 
aku dah beli 2 tiket via online, aku bawa adik aku pergi tengok konsert ni. lokasi memang aku tak tahu la kan.   aku dah minta bantuan sorang member yang duduk study kat KL tu untuk hantar kami ke lokasi konsert. harap semuanya berjalan lancar mengikut program yang aku dah atur ni. memang dah tak sabar nak tengok konsert ni sebab aku dah miss konsert Search di awan biru dekat Johor dulu.. damnnn... jumpa disana..


tak sabar beb nak dengar diorang duet lagu GEMURUH...

Di dalam gerimis
Penuh rahmat, dia tersentuh
Cendawan alpa,
Sesegar pagi, yg permai damaikan
Tunggul di pinggir rimba
Lantas mendambarkan
Kisah sempurna Dari jiwa Bakal Surinya

Di dalam kelambu
Menunggumu, dia kesali
Hilang Kayangan
Pedoman, ikhtiar dan arah
Persis si buta mengangankan
Hidup sedehana,
Menjamahi Hari hari Mimpi Mimpinya..

Oh sendiri meratapi
Sekalungan sengsara
Dan menelan sisa
Pahit maung madah punjangga

Terbukti kasih
Yg hanya serampang berbisa
Menguntum Gerigis besi kaca
Dan pawaka

Tak tersedar menyeresapi kepusar keinsanan
Membibitkan titis-titis sepekat warna darah dan dosa
 




   

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...